body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Rastning av lill-Merc förbjuden

När  jag var ute och rastade lill-Merc häromdagen var det någon som bankade på rutan. Vaddå?! Bara för att jag rastar min hund där det sitter en skylt - rastning av hund förbjuden. Den sitter ju så att man bara ser den när man kommer från ena hållet. Därför så väljer jag alltid att gå från  andra hållet så att jag kan skylla på att jag inte har sett den om nån skulle klaga! Dessutom har inte lill-Merc lärt sig att göra sina behov ute än. Hon kan bara det hemma i villan. Annars så är det inne på tidning. Ska skaffa kattlåda åt lill-röven snart. Då kan jag ha det som argument också om det fortsätts bankas på rutor när jag går med henne där:

- Va, näe? Det här är en katt. Hon går ju på kattlåda!

image609

Bilden (utan mina justeringar) är lånad eller tja, stulen men jag hoppas det är ok, av
äms. En, som jag utav bilden kan utläsa, av min karls och mina grannar.. Bra utsikt. Min karls lägenhet ligger ju på markplan. Fördelen med det är att man kan hoppa ut genom fönstret om dte skulle börja brinna.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja :)

Postat av: Frida

Svar; Ja, man önskar nästan att det var så små jämt :) men tyvärr går det ju inte :( hur är det med dig då?

2008-04-03 @ 17:44:07
URL: http://gelepuss.blogg.se
Postat av: äms.

nu ska vi inte prata om att det kan börja brinna! jag bor ju högst upp! :P

2008-04-06 @ 09:49:26
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback