body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Onsdag

God morgon! Har haft fullt upp hela morgonen, men nu är det äntligen dags för en fikapaus!

Var farligt trött imorse efter den långa dagen igår - men jag orkade tillslut upp även fast det var nära att jag stannde kvar i sängen.

Nu har jag faktiskt kommit igång och känner mej till och med lite träningssugen. Borde sticka ner till aktiv och köra igenom mitt pass jag ska ha på fredag. Har satt ihop ett shlager-pass med bara låtar från melodifestivalen i år. Måste bara träna lite så att det sitter hyggligt så jag slipper göra bort mej på fredag...
 
Aja, havreknäcke med räkost - here I come!

Kommentarer
Postat av: Elin

Schlagerpass låter bäst, jag skulle mer än gärna komma ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback