body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lost och ingen hockey ikväll

Hade bara fattats att det var nån jävla hockey istället för Lost ikväll. Då hade jag dött. Nu hade jag tur, för det är det inte..

Förresten, vilka ska LHC möta i finalen? Är det bestämt än?
Läste i alla fall att folk hade köat i timmar för att få tag på biljetter till finalmatcherna. Hur fan vill man göra det? Man blir ju bara döv av allt väsen och rädd när de slåss. Dessutom ser man mycket bättre på tv'n hemma. Och kan kissa när man vill.
Det skulle väl kanske kunna vara  värt ett beök för den goda kok-korvens skull då... Men den kan man ju lika gärna få på Sonstorps IK's hemma matcher. Och den är billigare. Pappa och jag brukar äta minst två var när vi är och kollar när min karl spelar.

Överflödig info.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback