body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Åh jag längtar ihjäl mej snart - tur att vå iker imorgon

Tilda-suget är akut just nu!

Igårkväll var vi tjejer hemma hos Matildas föräldrar och hämtade lite surprises som de ville skicka med till Matilda när vi drar till henne i LA imorgon. Har ju inte varit hemma hos dem på typ 8 månader så det kändes jättekonstigt att komma dit. Och roligt. Men samtigt så kände man extraextra hur mycket man saknar Tilda. De har en jättestor bild på henne på kylskåpet... Tur att vi ska hälsa på henne snart, annars hade det blivit jättejobbigt igår  för att man typ hade längtat ihjäl sig, men nu får vi ju snart träffa henne så då känns det bara bra att längta!

Ullis avslöjade dessutom att hon läser min blogg.
Hejhej Ullis! Jag lovar att jag ska krama Tilda stenhårt från er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback