body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Uppdatering av telefonbok

Har nu uppdaterat min telefonbok på min lilla söta rosa mobbe. Känns som att det börjar bli dags att radera lite nummer. Typ klasskompisarna från sexan rök nu (de som man inte känner längre alltså). Inser att man antagligen inte kommer att ha nån nytta av de nummren längre - och har man det finnns de på eniro.
Sen har jag gjort lite ordning och reda så att alla står med med för och efternamn. I den mån de går alltså. En del vet jag fasen inte vad de heter i efternamn och då får det va.

Har även bytt alla pluttar och snuttar och sötnosar  till de personernas riktiga namn. Känns som att det är dags nu. Är ju för tusan snart   20 år.. Nu för tiden lägger man ju in lite gulliga ringsignaler och bilder på de speciella personerna som dyker upp när de ringer, istället för ett fnuttigt namn i telefonlistan :)

Vete fasen vad jag ska göra med Kakan. Hon heter ju liksom Kakan men jag måste ju ha med efternamnet. Kakan Larsson?! Låter sådär. Hon får stå som Karin Larsson med en liten partybild istället...



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja jag håller med, jag har verkligen aldrig haft något emot älg men man fick sig en liten funderare;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback