body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Träningsfreak

Har blivit lite av ett träningsfreak. Har tränat ett pass om dagen sen i söndags och i måndags när jag var ledig tränade jag till och med två. Det är riktigt roligt!

Pappa undrar vad det har tagit åt mej och försökte hindra mej från att gå på bodytonings passet igår:

- Men ska du träna idag med, tränade inte du igår?!

- Jo, och i måndags körde jag två pass och i söndags tränade jag med..

- Du börjar väl inte bli sån där träningsnarkoman?

- Ser jag ut som det?

- Öööh, nej. Gå och träna du...


Tji fick han. Han får återkomma om jag lyckats hålla i detta träningstempo i mer än ett par månader.
Än har mina muskler inte börjat skymta...


Kommentarer
Postat av: emms

ha ha ha ha ha :) . rolig blogg !
emmmmma

Postat av: Emelie

haha :P jag är också träningsnarkoman. Varje dag i 3 veckor nu har jag tränat. Förutom endel fredagar och alla lördagar :P

2007-09-19 @ 14:04:15
URL: http://MLIyeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback