body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Spelkväll

Tjejfesten på fredag får gå under temat spel. Sanning och konsekvens  och fia med shot står på schemat. En omgång med Alias när alla är som gladast i hågen kan inte heller bli annat än kul.

Amanda: Emma,  fort nu, motsatsen till salt..
Emma: Jag vet, jag vet! Surt..
Amanda: Yeees! Rätt. High five!
Jubel i vårat lag

Någon: Men alltså motsatsen salt.. Är inte det sött?

Haha, lika på smarta båda två i vårat team. Det var ju surt som var ordet jag skulle komma fram till - och det var ju huvudsaken! Sen om salt inte är surt motsats är en annan femma..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! Fan, det hade jag glömt bort! =)

2007-09-08 @ 15:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback