body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sliskiga killar

Fick ett trevligt litet mail av en kompis förut:

Hej!
Igår på lunchen var jag ute och åt med en kompis. Då satte sej två typer vid vårat bord och ville absolut inte lämna oss ifred. De var verkligen jobbiga, du vet ju hur killar kan vara ibland...

Tillslut sa jag åt dem att vi båda var upptagna och inte hade något som helst intresse utav dem.
Som tur var gick de tillslut men vi tog ett kort för skojs skull. Jag skickar med detta foto ifall de eventuellt skulle dyka upp när du sitter på café nån gång...

Kram!

Bifogad bild:

image256

Hihi! Lite kul tycker jag...

Kommentarer
Postat av: annis!

kom dom till mitt bord skulle de få sitta kvar iallafall! haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback