body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Saaatuuurdej

God eftermiddag! Höll på att inte komma ut på internet förut och trodde min dator hade blivit kaputt tills jag insåg att det måste varit min karl som varit framme och petat på den. Fick slå en pling och fråga - och självklart!

- Öh, javisst ja! Jag ändarde lite på dina inställningar och inaktiverade det lokala så nu måste du bara aktivera det igen.

BARA?! Jag kräver vägledning!



Ska träffa min karls feta släkt idag då hans lille kusin fyller tre. Självklart har jag fixat en present. Ett rosa hårband med blommor och matchande hårspännen och tofsar (obs det är en tjej). Urbra! Kanske hade det varit roligare med typ en gigantisk docka eller en cykel eller ett rosa playstation - men det är så satans dyrt med leksaker. Nu får den lille kusinen nöja sej med mitt paket värt 58.50:-

Igår hyrde vi två filmer (jag valde båda, men låtsades att min karl fick välja en och manipulerade honom så han valde den jag ville se). Herr Bönas semster, dvs Mr Beans semester, och Se upp för dårarna.
Den förstnämnda såg vi igårkväll vilken efter vi tvärsomnade, så den andra såg vi jag nyss då min karl somnade.

Dags att svira om till barnkalasoutfit.

Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback