body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Miss-match

Vissa dagar (läs idag) så matchar jag inte riktigt mej själv. Idag har jag på mej klänning och bruna stövlar vilket jag måste säga är ganska fint. Så upp till halsen är det en bra Emma- dag. Men ovanför halsen börjar katastrofen...

Håret står på ända (måste ha glömt att borsta det?!) och ansiktet vete tusan vad jag har gjort med. Hade sånadära sovstreck efter kudden när jag vaknade i morse och de verkar inte vilja gå bort. Ögonen ser helt sneda ut för att jag bara lyckades böja ögonfransarna på det ena ögat. Ögonfransarna på de andra ögat ville förbli spikraka vitket gör att det ser ut lite som att jag har hängöga. Oh, jisses säger jag bara! Skulle passat bättre med mjukisbrallor och en sunkig t-shirt idag måste jag erkänna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback