body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Liten sammanfattning av långhelg:

Har haft en superskön långhelg (ledig i fredgas och idag) hemma. En resa var ju planerad till Helsingfors fredag till söndag men blev av olika orsaker inställd och vi fick njuta hemma istället - vilket inte blev så svårt. Riktigt skönt att bara vara hemma och göra absolut ingenting.

I fredags var vi på resturang och åt lite god mat, jag min karl och mammsi och pappsi. 
I lördags sov vi halva dagen och sen spöade jag min karl i både texas och cicago.
I söndags kommer jag inte ens ihåg vad vi gjorde, jo för tusan vi var ju på barndop. (Story och pixs från detta kommer senare :) )
I dag har vi varit uppe i min karls lägenhet och träffat hans mamma och broder.

Och till er som vet den riktiga anledningen till varför jag är ledig idag kan jag säga: allt gick bra och det är en enorm lättnad för alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback