body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Klipp mej långt!

När jag var liten gick jag till frisören och sa:

- Jag vill att du ska klippa mej långt!

Som alla över tre år vet så klart att det inte gick. Man kan bara klippa håret kortare. Inte längre.

Men nu lever vi ju på 2000 talet och då kan man göra allt. Inklusive att klippa håret längre.
Lösning heter löshår! Man klipper ju inte bokstavligt talat håret längre. Men ändå...



Idag har jag varit och klippt håret långt. Satte i lite löshår  med clips och min frissa klippte i ordning det. Blev tipptopp. Skönt att kunna ta ur det när man vill så att man inte behöver använda det jämt. Mina arbetskamrater såg dock lite shockade ut när jag klev in med en decimeter längre hår än när jag gik iväg till frissan! Men de sa att det också tyckte att det blev fint när jag förklarat hur det låg till..

Kommentarer
Postat av: Elin Jaeger

Låter trevligt, speciellt med tanke på att jag gjort samma sak idag! :D Nu är vi extra snygga. Puss!

2007-09-24 @ 18:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback