body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Jobbförmåner

Jag har otroliga förmåner på mitt jobb:

 - Jag har fri tillgång till en dator som jag själv kan styra och ställa med
-  Jag har nästan fri tillgång till en mörkblå volvo v70 om jag inte orkar gå mellan byggnaderna.
-  Jag har en Olympus digitalkamera med ultra zoom.
-  Jag har en egen witheboard som jag får måla fritt på.
-  Jag har tillgång till en stor fruktskål som jag får äta hur mycket jag vill ifrån.
-  Jag har en egen miniräknare med utskriftsfunktion
-  Jag har en egen sprillans ny stationär telefon med högtalar funktion
-  Jag har fri tillgång till kontrosmaterial inkluderat post-it lappar

-  Jag får billgare träningsavgift på Aktiv


Jag måste erkänna. Jag har ett svinbra jobb...


 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej, du kommenterade min blogg :) Jag känner igen dig, men kan inte riktigt koppla (A) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback