body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Heroes

Vaknade klockan 03.34 och var alldeles kallsvettig. Mardröm.

Har börjat kolla på serien Heroes som tydligen ska vara bra... och det är det också. Lite Lost- stuk över det hela enligt min åsikt. Precis som i Lost skulle det som inträffar igentligen kunna kanske vara (med lite fantasi) teoretiskt möjligt och det är det som gör båda dessa serier så verkliga.

Det är bara det att jag blir så jävla rädd. Psyk-grejer är inte min favorit - det sätter sej på hjärnan och resulterar i mardrömmar. Nu är det hon den stackars tjejen i Heroes vars spegelbid är helt skum och gör så att det händer massa äckliga grejer, som occuperat min hjärna. 

Gah. Men jag måste ju ändå se fortsättningen...

image238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback