body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Helmet..

Har varit i Linköping på förmiddagen med pappsen. Vi skulle köpa en hjälm till mej som jag ska ha när jag börnar runt på den nya fyrhjulingen i sommarstugan...

Köpa hjälm är väldigt roligt. Fy fan vad man ser ut! Jag tog på mej en såndär liten potta utan visir och trodde att jag skulle dö av skratt!

Till slut blev det i alla fall en helt okej hjälm som tydligen skall vara bra - och det är väl det som är huvudsaken när man väl drösar i backen. 85 kilometer i timman kan man nog slå sej rätt bra om man ramlar av ifrån... jag har inte planerat att prova.

Åkte ett varv ttill Ikanohuset också. Köpte en klänning ett par tights och ett par overknee strumpor på gina. Allt för 169 kronor. Helt sjukt billigt! Det var visst något extraerbjudande, men 169 kronor - det är ju nästan gratis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback