body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Goder morgon mitt herrskap

God morgon. Nöjer mej nog med bara morgon idag måste jag säga. Så god har den inte varit ännu. Försov med vilket reulterade i att jag kom försent till jobbet (får ju flexa men man vill ju komma hem någon gång) och lyckades göra morgon-klassikern.

Morgon-klassikern kan jag tala om för er som inte vet det, är när man under all morgonstress råkar köra in mascaraborsten i ögat. Det lyckas jag alltid med stressiga mornar. Då finns det inte mycket mer att göra an att kuta iväg med ett rött irriterat och rinnande öga. Som idag då...

Fick köra bil med handen för det irrterade ögat, inte helt lätt när man är van vid att se med båda ögonen och dessutom ha två händer på ratten... Sen fick jag rusa in på toan och torka bort kladdet och nu sitter jag här och kisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback