body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Glad överraskning

Fick just reda på att ganska många av mina kollegor här på avdelningen skall åka på konferans och vara borta både torsdag och fredag.  Härligt! Ensam på avdelningen.
Då ska jag:

- Gå i strumplästen på kontoret

 - Äta upp resterna av vaniljglassen sedan avdelningens glass-kalas

- Låna chefens snurrstol och snurra minst tre varv

- Köra hänga gubbe med mej själv på min witheboard

- Gå in och ändra i årsbudgeten och skapa en position med mitt namn och avsätta minst fem miljoner för denna

- Läsa igenom alla sidor på tjuvlyssnat.se

- Gå på herrtoan och undesöka om den är bättre eller sämre än damtoan

- Försvara mej mot eventuella arga kollegor som fortfarande är kvar på avdelningen och undar vad i helvete jag håller på med

Det här blir lajbans - som Karlsson på taket skulle sagt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback