body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Fredà

Good morning.

Idag bilr nog dagen lite lugnare här på jobbet än den var igår. Då var det panik! Men nu är det lugna gatan igen hoppas jag..

I eftermiddag ska jag åka och hämta min efterlängtade karl på stationen i norrköping. Vet inte vad vi ska hitta på sen, behövs inte göras så mycket. Idol och sova låter helt ok för min del :) Och när jag ändå är i stan tänkte jag passa på att bränna lite av lönen som skramlade in i tisdags. På inköpslistan står med efterförjande motivering:

- Träningskläder. Ska man träna varje dags som jag gjort den här veckan så räcker inte kläderna till. Vägra ta på sej något som redan är nersvettat.
- En stor mugg att ha på jobbet med fint motiv på. Våran avdelning har förbannat små och fula koppar.
- Tuggumi. Mitt gamla är slut.
- Mat på McDonalds. Kommer säkert att vara ashungrig efter jobbet.

Ja, det var väl allt tror jag.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas din dag blir toppen! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback