body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Dra åt helvete!

God morgon!

Min karl gick hem för en timma sen. Han skulle styra lite i lägenheten och sen kanske han behöver vara lite ensam också. Jag menar är man omringad av 42 galna killar hela dagarna och nätterna i lumpen och kommer hem och blir omringad av en galen tjej hela helgerna så kanske man behöver vara lite ifred ibland.  Så nu när han är hemma hos sig och jag är här så passar vi på att prata på msn istället..

I alla fall så var vi i Linköping igår. Jag köpte en väska och lite nya träningskläder. Hade även planer på en skinnjacka men innan vi åkte gick jag igenom vårt förråd i jakt på en av mina höstjackor och gjorde ett fynd. Där hängde nämnligen pappas gamla skinnjacka. Skitsnygg i mörkbrunt skinn och superstor såklart. Men med ett bälte i midjan så blir den asläcker.. Perfekt - slapp jag lägga ut pengar på det!

Kollade på svensson svensson och babben på kvällen. Magnus Uggla besökte babben och de pratade blad annat om hans
blogg. Han hade ordnat en tävling som gick ut på att vinnaren fick be honom dra åt helvete inför sina polare. Jag funderar på att ta efter detta och annonsera ut en tävling där vinnaren får be mej dra åt helvete...
Får återkomma om detta, måste ta upp en intresseanmälan först.

Dags att lyfta arslet från stolen och ta tag i dagens aktiviteter.
Ciao.

Bild: Mange U
image270


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback