body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Arvs-synden

Jag kan inte förstå vad vi kvinnor har gjort för att behöva bli straffade med att  nästan förblöda en gång i månaden.

Okej, Eva tjuv-snaskade lite äpple i Paradiset. Men för helsike. Hur långsint får man vara?! Gud, bara så du vet så tycker jag att nu borde det vara männens tur snart..


Min karl tycker nog redan att han får straffas tillräckligt när han får stå ut med mej under min förblödarperiod. Det gör ont. Jag tycker synd om mej själv. Blir väldigt ynklig och kräver att bli ompysslad och få glass. Men han får passa sej så han inte ger mej fel sorts glass, för då brakar helvetet ut. Då blir jag en liten djävul istället..


image237

Idag är en förblödar dag.
Så se upp. Annars jävlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback