body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Äpplepaaaaaj.

image268Skulle göra äppelpaj igår kväll. Dock hade jag inga äpplen så jag bestämde mej för att gå över till grannarna och fråga om jag inte kunde få ta några från deras träd. De var inte hemma så jag tänkte att då kan jag ju ta några i allafall, det kommer de aldrig att märka.
Och sen när jag rundar husknuten för att gå tillbaka in till oss så kommer de såklart hem.. men då har jag ju redan plockat en påse med äpplen!

- Eeeeh, mjooo. Alltså... Jo, jag plingade på och det var ingen hemma... ÖÖh.. och så skulle jag göra paj och ni har ju så många så jag tänkte.. eeeh.. att jag kunde ta nåra ändå.. Äpplen alltså..

De är så snälla så det var ju såklart inga problem men jag kände mej som en tjuv. Fy skäms. Men det blev asgod paj i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback