body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

51 loppet

136889-260

Några från avdelningen bland annat jag och bossen har anmält oss till att springa 51:an loppet på söndag.
5,1 kilomer får man gå, lunka eller löpa. Jag var och hämtade ut våra nummerlappar och t-shirtar förut och fann en mycket häftig grej. 

Tidtagningen på tävlingen kommer att tas genom det radiochip varje nummerlapp har inmonterat.  Nummerlappen är ju redan registerad på en själv  för att man ska få reda på sin egen tid. Därör är det väldigt viktigt att man håller reda på sin nummerlapp för annars blir tiderna fel. Riktigt spejsat! Och utmärkt för ett litet spratt med bossen!

Jag har inte gett honom hans nummerlapp ännu så han har ju ingen aning om vilket nummer han blev tilldelad och han vet inte heller  vilket nummer jag fick på min! Detta innebär att jag med lätthet kan byta ut våra nummerlappar "av misstag" så att jag får hans och han får min...
Fatta hans min när han får reda på "sin" tid. Drygt 30 minuter (beror på hur mycket jag anstränger mej). Och han som trodde att han sprang på runt 20 minuter. Den tiden som jag då får istället... Vilket är en jävligt bra tid för att vara liten och otränad!

Yeeees!
Moahahahaha.

Hoppas resultatet med allas tider kommer ut i tidingen på måndag...

Kommentarer
Postat av: X

kan bli kul, men tänk på att namnet oftast är kopplat till nummerlappen, alltså kommer det bli rätt ändå :p

2007-09-20 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback