body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lördagkväll med tjejerna

Igårkväll blev det babylon-käk och bio för hela slanten. Riktigt härligt att få träffa Anna igen. Har verkligen saknat henne sedan hon flyttade till västkusten...

Såg i alla fall någon musikal-liknande film där John Travolta spelar fet morsa. Det var lika kul som det låter!

Utanför bion:
(vem var idioten som kom på att ha en heltäckningsmatta där? med tanke på hur folk (läs vi) spiller...)
image324


Annas meny och Emmas meny. (blev utskattad av anna när jag fick en leksak till min meny, en legogubbe med tillhörande hellikopter)
image325

Lovade Anna att jag skulle erkänna att hon faktiskt delade sin meny med Jennica, men det tänker jag fan inte göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback