body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Länkar

I lördags betättade Kakan att hon tagit bort sin blogg. Så nu måste jag ta bort länken till henne. Jennica menade att hon hade sin kvar, men när jag var inne och kikade såg jag att hon inte uppdaterat ett dyft sedan den 7 maj kl 10.27. Kanske dags att ta bort hennes länk med?!

Och nu har Anna, som har varit ganska duktig på att uppdatera sin blogg, fått bloggtorka på obestämd tid. Ska jag ta bort hennes länk också.

Då ser det ju för helvete ut som att jag bara har en enda liten kompis, Tilda, som dessutom är i USA. Då kommer alla tro att jag är helt ensam och utmobbad. Och att det måste vara något fel på mej eftersom att min enda kompis emigrerar till andra sidan atlanten för att slippa mej...

Jag får helt enkelt ta och hitta på lite låtsas kompisar eller nåt. Molgan funkar ju alltid..
Alternativet är att ha kvar länkarna och låtsas som att jag inte fattat att man inte kommer någonstans när man klickar på dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback