body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

"Kortläsare angrep 19-årig tjej på gym i Finspång"

Kakan ringde förut och berättade att kortläsaren på Aktiv hade morrat åt henne när hon var där idag. Den hade inte sagt "Välkommen" med glad stämma som den säger till alla andra, utan till henne hade den morrat lite elakt ...

Jag vet inte helt säkert, men jag tror inte att hon bör ta det peronligt utan istället prova och dra kortet åt andra hållet nästa gång och hoppas på bättre resultat!

Alternativet är att kortläsaren inte gillar Kakan. Det är ju inte helt otänkbart. Hon kan ju vara lite brutal ibland..

(Kakan har nu efter vissa påtryckningar gått med på att provträna en månad med mej på Aktiv. Jag ska försöka vara snäll mot na. Kan hända att jag ställer in löpbandets hasighet på max så att hon får kuta så in i helvete. Men sånt är ju bara roligt... Hihi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback