body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Hundmodell

Nämnde jag förresten att jag tog Della till en hundfotograf igår. Har funderat på det ett tag och ge bilden som present till mamma. Så igår när en riktig hundfotograf besökte djuraffären här så tog jag chansen. Jag släpade med mej jycken och satte henne framför kameran. Dock var det ingen hit att ha godis i handen för då sket hon fullkomligt i fotografens ljud för att få uppmärksamhet, utan stirrade blint på mej.

För att få till en bra bild slutade det hela med att jag fick ge henne godiset och säga åt henne och stanna och gå iväg så jag inte syntes. Så fick jag stå och prata högt och fånigt för att hon skulle lyssna  och rikta uppmärksamheten åt mitt håll. Då fick han tydligen till några bra bilder.

De kommer hemskickade nästa vecka..  Får vi se hur det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback