body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Havregryn i barret

Jag måste bara tipsa om en grej som jag har hittat. Ett riktigt kap för sånna som mej som inte har något emot att ta en sunk-dag och drömma om ett långt och friskt hår.

image274Kapet heter torr-shampoo. Jag, som inte skäms för att jag är lat och erkänner att jag brukar skippa att tvätta håret ibland, älskar detta under. Man sprayar i lite där det behövs - och vips ser hårt rent ut (fast det är asskitigt igentligen). Toppen! Dessutom så behöver man ju då inte tvätta håret på riktigt lika ofta (yiiihaaa!) vilket gör att man inter heller sliter på det lika mycket...Nu ska jag aldrig mer tvätta håret! Kanske till jul för att mamma kommer tvinga mej.
 (Hon säger att på hennes tid var budgetvarianten till torrshampoo att hälla havregryn i håret och gnugga in i hårbotten. Samma effekt -suger upp fettet - säger hon..)
 
Aja, till alla sunkisar och drömmare om långt hår där ute: Lee Safford dry shampoo rockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback