body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Hare bra å trevlig älg

Är nyss hemkommen från jobbet. Denna veckan har liksom bara försvunnit. Redan helg! Kan bero på att jag varit sjuk och borta från jobbet..

Nu äre i alla fall två dagars ledigt. Imorgon ska jag och min familj åka upp till den kungliga huvudstaden för att kolla på när min karl går högvakten på slottet. När jag ändå är där så tänkte jag passa på att träffa mina kära tvillingar! Blir väl en liten utgång på lördagskvällen kan jag tänka. Vore ju mycket roligt om man kunde tima in och gå och spana in min karl som någon gång under lördagsnatten ska stå i en liten hytt vid slottet coh vakta. 
Han får ju inte prata så jag får väl helt enkelt stå och glo och vinka lite förstrött två utanför den vita linjen som man inte får övertäda.. 

Och på söndag sen så firar jag och min karl att det var två år sedan vi belv tillsammans. Jag räknar med att han har hittat på något mys för oss. Han avslöjade nyss i telefon att hans bästa kompis i lumpen hade föreslagit att han skulle ge mej en hamster....

Ikväll har jag ännu inga planer. Ska vara chaffis åt päronen som ska på middag och resterande tiden ligger i ovisshet.

Pizza?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback