body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Curlingbarn?

Idag har dagen ägnats åt att planera lite för en avdelningsdag vi ska ha här på min avdelning så småningom. Vi ska ha lite föreläsning och kanske något grupparbete. För att avrunda det hela på eftermiddagen ska vi göra någon gemensam aktivitet. 

Därför har jag bokat in oss på tre banor i norrköpings curlinghall. Grymt roligt ska det bli. Jag har sjäv aldrig kört men jag fick rådet att inte bära jeans för att de tydligen har en tendens att spricka i grenen när man glider runt på isen.

Så det  får bli tights eller nåt i den stilen för min del. Jag har ingen större lust att blotta rumpan för mina kära kollegor. Det kan jag gott vara så snäll och bespara dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback