body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Badabada

Min karl hatar att bada. Det är mycket synd eftersom att jag älskar att bada. Han badar inte på sommaren för då är det för kallt. Han badar inte på utlandsresan för då är det för salt och han badar inte inte badkar för då är det för varmt. Jag har försökt  med att tappa i kallare kvatten i badkaret en gång men då skyllde han på att det var för trångt.  

Jag badar alltid. Minst en gång om dagen i badkar (utan att tvätta håret alltså). Vissa dagar badar jag två. Som idag till exempel. En gång dirket efter jobbet och en gång efter träningen. Skönt.

Min mamma badar också alltid. I sjön. Året runt. Hon ringde förut och berättade att hon hade badat två gånger idag. Det var tydligen 12 grader i vattnet. Hon sa att det var härligt. Hon måste vara sjuk i huvudet.

image275

Herregud. Bonde söker fru. Måste rusa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback