body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Äntligen fredag!

Skönt med fredag. Jädrar vad fort veckan han gått alltså! Nu ser jag fram emot en skön helg med min karl och tjejerna. Ikväll blir det nog lungan, har inga direkta planer mer än en stor godispåse. Imorgon däremot blir det lajbans. Då ska tjejerna in till Athena och käka lite grekisk buffé och dricka lite vin. Riktigt bra att vi har Maggan som är stammis där och har stenkoll på alla events :)


Hade tänkt åka in och hämta min karl på tågstationen i eftermiddag. Kanske tar en runda på maxi också. Orkar inte med innerstan och har dessutom igenting jag behöver shoppa... Ett par billiga skor med highheels skulle i och för sej inte sitta fel, men idag får det räcka med Maxibutikernas utbud i sådant fall.

Träning idag på lunchen. Ska sticka om ett par minuter. Bodypump-pass à 45 minuter. Kör jag ett pass på söndag sen så har jag lyckats träna alla dagar vi veckan utom lördag i tre veckor nu. Inte illa pinkat för att vara mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback