body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Ååååå, killar :)

Oh, jisses. Vilken jääävla kväll. Det var längesen jag hade så roligt. Började med lite förkrök hemma hos Sandra och åkte sedan med min mor in till Liköping, Cloetta center. Hängde lite i toankön innan showen drog igång. Vilken show. Två timmar bara försvann.. Allt var bara så himla bra. Och Martin var bara så himla snygg! Åååh!


136889-323


136889-322

.. Vi fick vår hälsning från scenen föresten :)

På vägen hem blev vi förföljda av blåljus som stannade oss i Falla för att be mammi blåsa och visa körkortet - vilket självklart inte var några problem, så snutarna önskade oss en fortsatt trevlig kväll! Vi hade tänkt fortsätta kvällen med en drink på hotellet - vilket visade sej vara stängt. Så då fortsatte vi till ettan - där det visade sej vara skolfest. Det slutade med att vi åkte hem...



När jag ändå är i tagen kan ajg ju lägga upp en bild på min snygga soldat..

136889-321

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback