body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Yrkes-skada

Jag har en yrkesskada.

Jo, det är faktiskt sant! Hunden på mina fingertoppar är alldeles trasig och hänger i slamsor. Okej, det var väl att ta i kanske men lite sanning ligger det faktiskt i det. Jag sätter ju in en hel del papper i pärmar och ungefär varannat papper lyckas jag skära mig på när jag bläddrar i alla pärmar och högar.

Det gör förjävla ont att  skära sig på papper. Först känns det ingenting, men sen börjar det svida så in i helvete!
Efter fem månaders arbete har visserligen på min fingertoppar härdats så det inte börjar blöda lika lätt  - men ändå!

Jag ska börja använda skysshandskar i arkivet..


Kommentarer
Postat av: Gossip Girl

Det tror jag med.. Ska försöka hinna läsa den :)

Postat av: mojsan

taack :)

2007-11-28 @ 11:52:57
URL: http://axeln.blogg.se
Postat av: CHRISTMAS - Din favvojulblogg!

Haha, sådär blir det ofta för mig med x)

2007-11-28 @ 12:14:10
URL: http://christmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback