body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Va? Öh? Näe? Eller?

Telefonsamtal 16:33

- Hej det är jag (kakan)

- Ööö, aa. Hej.

- Vad göru?

- Va? Ömm.. Vilar lute bara..
(stensover)

- Va?!  Vilar?! Nu?! Jag har panik jag har inte börjat gör mej iordning än. Jennicas kommer och hämtar mej sen. De hämtar dej kvart i sex... Måste rusa, hej....

Masar mej upp ur sängen. Äter långsamt en knäckemacka och tre ostskivor. Går ner och ska programmera inspelning av Svensson Svensson och Freaky Friday. Det är pipplångstrump på de sju haven på fyran. Kollar på det till kl 17:16.

17: 28 klar. Sitter nu här och väntar.
Har redan packat ner presenterna till Amanda och lite vin. Blir säkert en trevlig kväll. Måste bara tagga till lite då jag känner mej segare än snigeln Torsten.

Ciao.

Pippi: "Det var ju inte hanses fel fattar du väl - dumbulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback