body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Torsdagkväll

Var ju som sagt på Casall-utförsäljning igår. Shiet, vad billigt allt var! Tur att jag åkte dit igår för XS och S var jävligt sällsynt i alla högar med kläder. Lyckades nog praktiskt taget ta de sista små storlekarna som fanns. Blev i alla fall 7 träningslinnen och 2 sporttoppar. En kjol (från golfavdelningen som var skitsnygg) och ett par golfbrallor (såg ut som kostymbyxor). Köpte även lite grejer åt mamma. Storlek medium fanns ju i allt så det var lite mer att välja på till henne.

image367Sen åkte jag och min far till Söderbergs bil som hade något event för att visa nya Audi A4:an. Riktigt glammigt, med lite mat och bubbel och bilar överdragna med silverskynken som de drog bort senare under kvällen. Det var ett väldans provsittande och pillande och klämmande på de nya bilarna. En gubbe var så rolig, han var skitarg och kunde inte förstå hur det kunde vara meningen att köpa en bil för 300 000 och inte få ett ordentligt reservdäck... 

Sen så käkade vi på Max (man blir fan inte mätt på lite parmaskinka) efteråt medans vi väntade på att min karl skulle komma med tåget.  Och sen var det raka vägen hem till Fimpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback