body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Toppenjobb..

Jag får alla roliga jobb på våran avdelning. De som de andra helt vill slippa engagera sej i.

Har ju fått agera festfixare åtskilliga gånger under terminen. Är sångskrivare nummer ett (till folk som slutar eller det ska firas födelsedag osv. ). Och nu har jag även blivit utsedd till julpyntare.

image361Ska under dagen smacka upp X antal ljusstakar runtom i bygnaden. Hälften är ju säkert trasiga så jag har fått låna ett litet smart verktyg av en elektriker här. Det ser ut precis som en penna, men spetsen lyser rött om den känner av spänning. Så då kan jag superlätt ta reda på vilken lampa som är trasig och byta ut den. 

Ska även montera ihop plastgranen och pynta den lite..

Jag har världens bästa jobb!
 

Kommentarer
Postat av: charming man

Julpyntare är kul väl!

Postat av: Elin

Svar: Åh, tack själv :)

2007-11-27 @ 09:52:22
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: KimJ - Vardag och Design hjälp

åh fin bild! Kram KimJ

2007-11-27 @ 10:24:59
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback