body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Titta in i kameran?

Anna (dagens mest omnämnda person här på bloggen idag) tog upp en mycket intressant grej i ett av sina blogginlägg idag. Nämnligen hur farligt det var att titta in i kameran när man skulle vara med på bild när man var yngre.

Under hela åttan tror jag inte att det finns en enda bild på mej där jag tittar in i kameran faktiskt. Förutom den peronliga bilden man tog i skolan - då var man ju tvungen. Men då ser jag skitsur ut istället. Mamma och pappa köpte aldrig det kortet ...

Men på gruppkortet med hela klassen i åttan så uppfyller jag min plikt och tittar benhårt åt ett helt annat håll än kameran.

Jag är lite fashinerad av detta beteende. Det var verkligen likadant hos alla.. Vad kommer det ifrån. Idag känns det väl ganska naturligt att titta mot kameran när man ska vara med på bild. Varför gjorde det inte det i åttan? Måste vara någon typ av fjortisfenomen som fanns på vår tid..

Herregud, låter som en kärring. På våran tid?! Är ju för tusan bara 5 år sen eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, jaa det var känt på min skola också;)

Postat av: S

Hej. Fin blogg du har! Designen är skitsnygg ju =) Ha det bra

2007-11-26 @ 16:06:11
URL: http://suneeta.blogg.se
Postat av: Fixpix

Hej! Trevlig blogg.

Checka in min nya affärsidè!

/Fixpix

2007-11-26 @ 16:41:29
URL: http://fixpix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback