body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sunkig relation?

Det stod i Aftonbladet idag att man skulle akta sej för att bli sunkig tillsammans med sin partner. Det är tydligen jätteviktigt att göra sig fina för varandra.

Sedan listades de 7 värsta erotikdödarna:

Detta gör henne avtänd:
1. Smaskar högt när han äter - inga problem då smaskar jag högre
2. Pruttar bland folk - skulle jag fnissa ihäl mej åt
3. Ful gammal t-shirt - ju fulare desto härligare. Gärna skitig
4. Orakad i ansiktet - Mmm..Sexy
5. Otvättat hår - Min karl har inget hår = inget problem
6. Rapar - -hihi-
7. Sunkiga mysbyxor - Hett!

Detta gör honom avtänd:
1. Sunkiga mysbyxor - Jag älskar mina mjukisar, ingen ide att försöka tvinga på mej något annat
2. Orakade ben - Jaja, det är väl inte så noga
3. Ful gammal t-shirt - så urtvättad som möjlig för skönast resultat
4. Otvättat hår - skyldig
5. Smaskar högt - bara ibland.Och när jag äter godis
6. Pruttar bland folk - inga kommentarer
7. Rapar - givetvis. I kina är det oartigt att inte rapa efter maten...

Måste erkänna att om Aftonbladets lista stämmer så är vårt föhållande ute på riktigt svag is...
Skall genast ringa upp min karl och höra med honom om han tycker att jag är för sunkig.



Uppdate:
Han sa att han inte tyckte det. Möjligtvis att jag kunde tvätta håret lite oftare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback