body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Stulen lista

Såg att flertalet personer hade nappat på denna lista så det är väl bara att hänga på. Själv stal jag min ifrån Tobias..
image362
Sen skulle man ta antalet kryss gånger 3 för att få reda på hur många procent svensk man är. Enligt mina beräkningar borde jag då vara 54% svensk. Jag undrar då genast var de övliga 46% härstammar ifrån.

Min mor kommer ioch för sig från västergötland och det är ju nästan utomlands...

(Jag har eventuellt omformat sanningen lite på en av frågorna och borde kanske egentligen vara några procent mer svensk. Men jag tänker inte avslöja vilken fråga det rör sej om!)

Kommentarer
Postat av: Camilla

då snor jag listan av dig då. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback