body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Springa som en groda?!

Var och tränade förut. Trodde jag var försenad så jag bara rusade in och vrålade "bodypump" till receptionisten och kutade iväg till salen. Där var det massa folk - som skulle köra gympa. Så släpade mej upp till receptionen och sa att jag nog fick gå på gympan först eftersom bodypumpen inte började förens om en halvtimma..

Gympan var det abslout tråkigaste pass som jag gått på i hela mitt liv. Asdålig musik och skitkonstiga övningar. Vad sägs om att springa som en groda?! Hur normalt låter det. Helt sjukt om jag får sägat själv..

Hade jag haft film på det så hade jag visat. För ett gott skratt fick man sej i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback