body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Söndagsmorgon

Godmorgon! Vaknade iochförsig klockan åtta men har legat i degat i TV-soffan fram tills nu. Var en intervju med Per Gessle på nyhetsmorgon som jag fastnade för.

Idag har jag inga planer alls. Blir kanske träning på gymmet i eftermiddag, men just nu så är jag rejält otaggad.
Blir en slapp dag i alla fall.

Igår hade vi en riktigt trevlig tjejkväll hos Amanda. Käkade tacopaj tills vi storknade och tog massa knasiga bilder som antagligen kommer hamna på
Jennicas bilddagbok frammöver.

Kvällens höjdpunkt var när vår älskade Matilda ringde och vi fick höra hennes röst för första gången sedan hon  åkte. Alla belv helt hysteriska och bara pratade i munnen på varandra samtidigt som alla kände hur mycket vi verkligen saknar henne. Fan, blev ju tårögd flera gånger! Saknar henne helt sjukt. Ska ta och skriva ett långt mail till henne nu hade jag tänkt...

Fasen vad det snöar. Ser riktigt härligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback