body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sacomässan

Skjutsade föresten min granne till skolan imorse. De skulle åka på SACO-mässan i stockholm. Tänk, det känns ju som att det var jättenyss vi var där och glodde runt. När jag och Maggan var inne på att börja på Högskolan I Väst bara för att han som presenterade den var ashet. Vi hängde där hela förmiddagen...

Haha, och så han puckot som presenterade civilingengörsutbildningen. Maggan, minns du? Vilken nörd alltså. Han var ju typ helt freak och snackade illa om alla andra utbildningar och lyfte sej själv till skyarna. Jag tror inte att en enda unge på hela mässan skulle vilja bli civilingenjör efter mötet med honom! Tur att jag vet att det finns normala civilingenjörer också - annars skulle jag med blivit helt avskräckt..

Aja, men i alla fall, är det rätt konstigt att det känns så nyss som vi var där liksom. Jag menar, nu åker ju min granne dit - och han är ju asliten!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Emma, klart jag kommer ihåg.. Vilken kille, puckot alltså :) upplägg; "civilingenjörsutbildningar är vrålsvåra, helt omöjliga att klara, om man inte är lika smart som jag. dvs omöljiga eftersom ingen kan vara det. Men testa att söka ungdomar.." Haha. Om 5-6 år är det vi som håller föredrag på SACO, höjer nivån nåra snäpp kanske ;)

2007-11-23 @ 10:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback