body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Östergötlands huvudstad

Ska åka till Linköping och tortyrmannen (sjukgymnasten) om en halvtimma. Tänkte sticka in en sväng i ikano-huset efteråt om jag fortfarande lever. Är lite shoppingsugen - men bara lite.

Tänkte införskaffa lite basgrejer i svart och vitt, linnen och t-shirtar som alltid går åt. Kaske blir det en sväng på IKEA också. Men det blir billigare - är bara ute efter inspiration och den är gratios har jag hört.

Till
Anna:
Jag har kollar upp vad de där musklerna var för några nu.
Kommer aldrig att glömma dem nu, får du problem på tentan kan du ringa!
Hihi.

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för ditt stöd vännen =)
jag ska nog lära dig några flera ord som du får komma ihåg åt mig :P
pussss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback