body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Min mobbe är bäst

Alltså, är det bara jag som konstaterat hur grymt mycket mobilen betyder. Utan den så skulle jag ju bli helt avskärmad från omvärlden, inte ha en aning om vad klockan var eller vad det var för dag eller något...
Och alla nummer sen, hur skulle man veta dem. Känns ju riktigt oralistiskt att lära sig alla nummer i ens telefonbok utantill.


Anledningen till att jag kom att tänka på detta var att jag alldeles nyss trodde att jag tappat bort min älskade lilla mobbe. Nu var det ju inte så, som tur var, utan jag hade ju bara lagt den på ett oväntat ställe - men ändå! Jag hann bli helt panikslagen och grävde som en tok i handväskan och när jag inte hittade den tömde jag ut hela innehållet..
Mardrömmen måste ju ändå vara att få sin mobil stulen. Jag menar, fy fan, tänk om någon annan människa skulle kunna låtsas vara jag skicka massa skumma sms till folk i min telefonbok. Huh, hemska tanke..

I love my mobbe
image354

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback