body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lunchtime?

Jag överväger om jag ska ta lunch nu eller vänta. Har knaprat Läkrol Care halsabletter hela förmiddagen så jag är inte speciellt hungrig. De är asgoa och så ligger de inslagna i så fint papper. Varje tablett i ett eget litet paket. Vardagslyx!

Och så måste jag klura ut hur jga ska skala min morot som jag har med mej. Orkade inte göra någon sallad till lasagnen i matlådan så jag slet med mej en morot. Med skal och allt. Och nu vet jag inte hur jag ska kunna skala den då vår avdelning inte äger någon potatisskalare.

Fungerar det med osthyvlen och liksom hyvla bort skalet?

Kommentarer
Postat av: My

funkar säkert med en osthyvel :)

Postat av: sandra

håller med de är sjukt goda man äter dom som godis..=)

2007-11-26 @ 12:40:30
URL: http://sandravarnamnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback