body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Laserdome i linköping

Körde ju laserdome för första gången i mitt liv igår också. Jag  var så nervös så att killen som gav instruktioner erbjöd mej en papperskorg att spy i. När spelet väl började öppnade jag med att skjuta Kalles ena brorsas flickvän i magen 2 gånger. Hon var i mitt lag. Sen sprang jag som en idiot.

Och sådär höll det på. Jag skjöt och skjöt och missade och missade och blev dödad och dödad. Vare jag gång jag blev skjuten skrek jag högt av rädsla. Men det var faktiskt jättekul fast det var mörkt. Min taktik var att  skjuta på allt och alla och när instuktörskillen kom in för att titta till oss så skjöt jag honom också!

En halvtimma gick jävligt snabbt men det var ändå förbannat skönt att få av sej västen som var 10 cm för bred och 40 cm för lång för att passa min kropp. När någon träffade mej i "magen" så var det snarare vid knäskålarna skottet satt.

Mycket roligt och givande spel. Lyckade döda min karl 6 gånger! Trevligt..

Att jag kom näst sist behöver jag väk inte nämna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback