body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Kvällsuppdatering

Har skaplig värk i benen nu. Var nere på gymmet föut och körde ett pass på löpbandet. Belönade mej med lite solig och en stund i bastun efteråt för att jag varit så duktig.

Så.. Nu sitter jag här i min nya rosa mysdress och gör inte ett skit. Ska kolla på "vad hände sedan"  med de ensamma mammorna, på tv3s hemsida. Måste bara läsa lite bloggar först och blogga lite själv. Blir påmind eftersom jag har lagt in blogg.se som startsida på computtern. (Ja, kakan jag är bloggstörd)

Blir en lugn kväll i övrigt. Bonde söker fru och heroes och top model väntar. Tänkte kanske göra en fruktsallad med russin och sitta och snaska i mej. Blev riktigtsugen på det nu!


Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback