body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Kortis

Ujuj. Mycket att stå i.
Riktigt trevlig onsdag med curling och middag på harrys med avdelningen.

Diskuterade husköp, en kille säger:
"Men vaddå, det huset lät väl bra, fem rum med möjlighet till sex. Det är ju rätt stort"

Fem rum med möjlighet till sex?! Jag vetefan om jag skulle slå till på ett hus om det så var 12 rum men utan möjlighet till sex...


Mådde halvkasst igår (nej, inte av för mycket vin utan av en svinkall curlinghall) så jag fick ge upp vid lunch och idag så har jag nyss vaknat.. Inte så värst om jag får sägat själv.
Tvingade mutter att göra pannkakor till mej! Namnam.

Kommentarer
Postat av: Anna!

Det gör du inte alls! (ser ut som en idiot alltså)
Jag tänkte ringa dig imorgon om det går bra. Jobbar inatt så det blir framåt eftermiddagen. Miss u *


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback