body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Kortfattad uppdatering

Blivit dåligt med uppdatering idag. Har haft fullt upp på jobbet hela dagen och nu ska jag åka direkt till Norrköping med Kakan för att titta på Jennicas frisörklass projektarbete som blir en modeshow. Hon har valt på Maggan ch Amanda tsom modeller så det ska bli kul att få se dem..

Ska styra med lite hemlisar innnan också - tills på lördag då Amanda ska ha födelsedagskalas :)

Ciao!

Till Matilda:
Har inte hunnit svara på mailet idag! Lovar att jag ska göra det så snart jag kan..
Saknar dej massor i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Matilda!

Det ar ingen fara tjejan! :)
Ta den tid du behover..

Jag saknar dig massor ocksa!
Pusss

2007-11-08 @ 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback