body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Kalles klätterträd

Fördelen med att ta sen lunch är att eftrmiddagen känns så kort sedan. Klockan är redan halv fyra vilket innebär att jag får gå hem om bara en linten futtig havtimma. Toppen!

Hoppas resten av dagarna denna veckan också går snabbt så att det snart blir torsdag. Då kommer min karl hem och jag längtar faktiskt rätt mycket efter honom nu måste jag erkänna.

image355"I en stad bor en kille som heter Kalle, och Kalle har ett träd som han kallar sitt eget han ligger däruppe och dörmmer och fantiserar om allt möjligt och om Emma, Emma finns bara i fantasin men hon är fin tycker Kalle"

Visst kommer ni ihåg Kalles klätterträd?
Om Kalle och om Emma som bara fanns i fantasin...

Men jag, jag finns på riktigt!

Kommentarer
Postat av: charming man

Aldrig hört det faktiskt.

Postat av: Skier

haha det är väla klart att man kommer ihåg Kalles klätterträd;D

2007-11-26 @ 16:11:35
URL: http://swe3454.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback